Regulamin sklepu internetowego

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep www.gymtime.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.gymtime.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. Każdy użytkownik sklepu www.gymtime.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. Administratorem danych osobowych Klientów, zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca. Zasady przetwarzania danych osobowych, informacje dotyczące odbiorców danych osobowych i praw Klientów w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych ujęte zostały w Polityce prywatności dostępnej w Sklepie.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    1. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    2. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    3. ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    4. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.gymtime.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
  2. KLIENT – Osoba która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  3. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, jeżeli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego (przedsiębiorca na prawach konsumenta).
  4. PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  5. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  6. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
  7. SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.gymtime.pl
  8. SPRZEDAWCA – przedsiębiorca: TomJack Sp. Z o.o., ul. Parkowa 7a/1, 63-004 Gowarzewo prowadzącą spółkę o numerze NIP: 7773389506, e-mail kontakt@gymtime.pl
  9. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  10. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta, którym Klient bezpośrednio zmierza do zawarcia Umowy Sprzedaży z Sprzedawcą
  11. CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt w ramach Umowy Sprzedaży.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

  1. Sklep www.gymtime.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera należne od tej ceny podatki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
  4. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (www.gymtime.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
  5. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności Sklepu i ich akceptacja w czasie składania Zamówienia.

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Klient dokonuje zakupu Produktów poprzez dodanie każdego wybranego produktu do koszyka klikając w przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”, a następnie wybiera sposób dostawy i płatności za Produkty.
  2. Po wyborze Produktów i sposobów dostawy i płatności Klient przechodzi do finalizacji zamówienia klikając w przycisk „PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI”. Następnie Klient podaje w formularzu dane niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. w szczególności dane identyfikacyjne Klienta, adres do dostawy towarów, adres e-mail Klienta, numer telefonu.
  3. Po wypełnieniu obowiązkowych pól formularza i zaakceptowaniu Regulaminu i Polityki Prywatności i kliknięciu przez Klienta przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ” zamówienie zostaje złożone.
  4. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie na podany przez Klienta adres e-mail.
  5. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa powyżej powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem i zawarcie umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
  6. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
    1. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
    2. formularz odstąpienia od umowy,
    3. niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
  7. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu.

SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
  • płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
  • płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności PayNow lub PayPal.
  1. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: PLN: 89 1140 2004 0000 3102 8154 6838 lub EUR: PL91 1140 2004 0000 3512 2136 7093 (MBank.) W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
  2. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem zobowiązany jest on do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  4. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

  1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
  2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
  • czas kompletowania Produktów wynosi do 2 dni roboczych,
  • dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
  1. Dostawa Produktów następuje wyłącznie w dni robocze, tj. z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt.
  2. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, gdy sprzedany Produkt ma wadę wynikają z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym z ustawy o prawach konsumenta. W przypadku umów zawartych do 31.12.2022 r. podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta wynikają z Kodeksu Cywilnego. W przypadku umów zawartych dnia 1.01.2023 r. zastosowanie mają zasady opisane w niniejszym Regulaminie.
  2. W razie braku zgodności towaru z umową konsumentowi przysługują uprawnienia określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o prawach konsumenta. Sprzedawca niniejszym informuje o przewidzianej przez prawo odpowiedzialności przedsiębiorcy za zgodność świadczenia z umową. Konsument ma prawo skorzystać z gwarancji, o ile została udzielona. Konsument przyjmuje do wiadomości, że w przypadku, gdy towar jest sprzedawany jako posiadający wadę, jest ona opisana w treści karty produktu.
  3. Towar jest zgodny z umową, gdy zgodne z umową pozostają jego opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność I funkcjonalność, a w przypadku towarów z elementami cyfrowymi także kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji, a także przydatność do szczególnego celu, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę.
  4. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
  5. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
  6. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
  7. Konsument udostępnia Sprzedawcy towar w celu jego naprawy lub wymiany, który Sprzedawca odbiera od Konsumenta. Sprzedawca ponosi koszty odbioru towaru.
  8. Konsument nie ponosi kosztów zwykłego korzystania z towaru, który następnie został wymieniony.
  9. Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
  10. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
  11. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeśli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
  12. Sprzedawca zachęca do składania reklamacji za pomocą formularza reklamacji (załącznik nr 1) i przesłania go na adres mailowy Sprzedawcy kontakt@gymtime.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy F: TomJack Sp. Z o.o., ul. Parkowa 7a/1, 63-004 Gowarzewo. Wykorzystanie formularza jest nieobowiązkowe.
  13. Sprzedawca zachęca do precyzyjnego składania reklamacji, w tym opisywania towaru, daty zakupu, danych Klienta, rodzaju wady, daty jej powstania i żądanego sposobu naprawienia szkody w celu szybkiego i sprawnego rozpatrzenia reklamacji. W razie potrzeby Sprzedawca zachęca do uprzedniego kontaktu telefonicznego lub mailowego.
  14. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację Konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest równoznaczne z jej uznaniem.
  15. W razie skorzystania przez Konsumenta z prawa obniżenia ceny, Sprzedawca zwróci Konsumentowi należne kwoty nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny.
  16. W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca Sprzedawcy towar na jego koszt, Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego nadesłania, w zależności od tego które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument, który zawarł Umowę Sprzedaży może od odstąpić od tej umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie. W celu zachowania terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed upływem 14-dniowego terminu.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć np. drogą mailową na adres kontakt@gymtime.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy : TomJack Sp. Z o.o., ul. Parkowa 7a/1, 63-004 Gowarzewo. Oświadczenie może zostać złożone przy wykorzystaniu formularza odstąpienia od umowy udostępnianego przez Sprzedawcę (załącznik nr 2), ale jego użycie nie jest obowiązkowe.
  3. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: :TomJack Sp. Z o.o., ul. Parkowa 7a/1, 63-004 Gowarzewo.
  5. Po otrzymaniu oświadczenia Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane kwoty, w tym koszty dostarczenia Towaru (w wysokości nieprzekraczającej najtańszego sposób dostarczenia Towaru oferowany przez Sprzedawcę). Sprzedawca zwróci Konsumentowi należne kwoty w terminie 14 dni od odebrania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
  6. Sprzedawca może wstrzymać się z wypłatą kwot należnych Konsumentowi do czasu otrzymania Towaru zwracanego przez Konsumenta lub otrzymania dowodu jego odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  8. Sprzedawca dokona zwrotu kosztów przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  9. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  10. W wskazanych w ustawie o prawach konsumenta przypadkach Konsumentowi nie będzie przysługiwać prawo odstąpienia od umowy. W związku z tym Sprzedawca zachęca Konsumentów do uważnego dokonywania zakupów i zapoznania się z zasadami dotyczącymi zasad odstąpienia od umowy. Niektóre z oferowanych przez Sprzedawcę produktów nie znajdują się w jego stałej ofercie, a są produkowane dopiero po złożeniu przez Konsumenta zamówienia według specyfikacji konsumenta. Taka sytuacja ma zastosowanie w szczególności, gdy Konsument ma możliwość wyboru wśród wielu wariantów wymiarów Produktów i dotyczy drzwiczek rewizyjnych MAXI oraz lin jutowych i propylenowych.
  11. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu m.in. do umowy:
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia poprawnego działania Sklepu, zgodnie z aktualnymi standardami technicznymi. Wszelkie nieprawidłowości w działaniu Sklepu będą usuwane w rozsądnym czasie.
  2. Klient składając reklamację dotyczącą funkcjonowanie systemu, powinien podać swoje dane identyfikacyjne, adres do korespondencji oraz możliwie precyzyjny opis nieprawidłowości, w tym datę i sposób jej wystąpienia.
  3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację Klienta w terminie 14 dni od jej odebrania.
  4. Sprzedawca może umożliwić Klientowi dołączenie do newslettera i zawarcie umowy o dostarczanie treści cyfrowych w postaci newslettera.
  5. Treści dostępne na stronie, w tym treści zawarte w newsletterze, są chronione na podstawie powszechnie obowiązującego prawa, w tym praw autorskich, praw własności przemysłowej, praw handlowych, prawa do firmy, zasad uczciwej konkurencji, dóbr osobistych.
  6. Zabronione jest przesyłanie treści bezprawnych za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
  7. Konsument może odstąpić od umowy o dostarczanie treści cyfrowych w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podawania przyczyny, przekazując informację Sprzedawcy. Niezależnie od tego, użytkownik może w każdej chwili złożyć oświadczenie o rezygnacji z otrzymywania newslettera.
  8. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności świadczenia z umową wobec konsumenta na zasadach określonych w ustawie o prawach konsumenta oraz w regulaminie Sprzedawcy.
  9. Informacje na temat przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności Sprzedawcy.

WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 9  Regulaminu przez Sprzedawcę jest nieodpłatne.
  2. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Sprzedawcę.
  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawcę:
  • komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
  • dostęp do poczty elektronicznej,
  • przeglądarka internetowa,
  • zainstalowanie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

OPINIE

Opinie prezentowane w stopce strony pochodzą z serwisu Allegro.pl i zostały wystawione i zweryfikowane zgodnie z polityką Allegro.pl. Sprzedawca nie poddawał opinii oddzielnej weryfikacji.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Sprzedawca udostępnia archiwalne wersje regulaminu, które dostępne są pod linkami poniżej.
  4. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
  5. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Konsumentem (Klientem) zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
  6. Klient posiadający status Konsumenta ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń takich jak:
  • stały polubowny sąd konsumencki, w którym składać można wnioski o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
  • powiatowy lub miejski rzecznik praw konsumenta lub organizacje społeczne, których statutowe zadania to ochrona praw konsumentów,
  • wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej, do którego można zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w celu polubownego zakończenia sporu.
  1. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsument może skorzystać z pozasądowego rozstrzygnięcia sporu z przedsiębiorcą, powstałym na tle internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

ZAŁĄCZNIK NR 1

DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO

 

Miejscowość, data

Imię, nazwisko

Adres konsumenta

Nr. Zamówienia

 

Do:

TomJack Sp. Z o.o.
ul. Parkowa 7a/1
63-004 Gowarzewo

 

FORMULARZ REKLAMACJI PRODUKTU

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………. towar jest niezgodny z umową (wadliwy). Wada polega na ………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

 

Numer zamówienia (dostępny po zalogowaniu lub w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie) ……………………………………………………………………………………………………

 

Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. . Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:

 

  • żądam nieodpłatnej naprawy towaru
  • żądam wymiany towaru na nowy
  • składam oświadczenie o obniżeniu ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł,
  • składam oświadczenie o odstąpieniu od umowy

 

proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………………………………………………………………………………………………….

 

/przekazem pocztowym na mój adres ……………………………………………………….

 

…………………………………………….

podpis konsumenta

 

ZAŁĄCZNIK NR 2

DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO

 

Miejscowość, data

 

Imię, nazwisko

Adres konsumenta

Nr. Zamówienia

 

Do

TomJack Sp. Z o.o.
ul. Parkowa 7a/1
63-004 Gowarzewo
NIP: 7773389506

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy nr ……………….., zawartej dnia ……………….. dotyczącej zakupu towaru  ……………………………………………

 

Proszę o zwrot środków na nr rachunku bankowego:

…………………………………………………………………………………………………

WAŻNE! Każdy Klient zgodnie z art. 34 ustawy o prawach konsumenta jeżeli posiada status Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

 

…………………………………………….

podpis konsumenta

Przewiń do góry