POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep www.gymtime.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.gymtime.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Każdy użytkownik sklepu www.gymtime.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Administratorem danych osobowych Klientów, zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca. Zasady przetwarzania danych osobowych, informacje dotyczące odbiorców danych osobowych i praw Klientów w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych ujęte zostały w Polityce prywatności dostępnej w Sklepie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
- ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
- ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.gymtime.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- KLIENT – Osoba która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, jeżeli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego (przedsiębiorca na prawach konsumenta).
- PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
- SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.gymtime.pl
- SPRZEDAWCA – przedsiębiorca: TomJack Sp. Z o.o., ul. Parkowa 7a/1, 63-004 Gowarzewo prowadzącą spółkę o numerze NIP: 7773389506, e-mail kontakt@gymtime.pl
- UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta, którym Klient bezpośrednio zmierza do zawarcia Umowy Sprzedaży z Sprzedawcą
- CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt w ramach Umowy Sprzedaży.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
- Sklep www.gymtime.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
- Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera należne od tej ceny podatki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
- Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (www.gymtime.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności Sklepu i ich akceptacja w czasie składania Zamówienia.
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Klient dokonuje zakupu Produktów poprzez dodanie każdego wybranego produktu do koszyka klikając w przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”, a następnie wybiera sposób dostawy i płatności za Produkty.
- Po wyborze Produktów i sposobów dostawy i płatności Klient przechodzi do finalizacji zamówienia klikając w przycisk „PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI”. Następnie Klient podaje w formularzu dane niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. w szczególności dane identyfikacyjne Klienta, adres do dostawy towarów, adres e-mail Klienta, numer telefonu.
- Po wypełnieniu obowiązkowych pól formularza i zaakceptowaniu Regulaminu i Polityki Prywatności i kliknięciu przez Klienta przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ” zamówienie zostaje złożone.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie na podany przez Klienta adres e-mail.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa powyżej powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem i zawarcie umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- formularz odstąpienia od umowy,
- niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu.
SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności PayNow lub PayPal.
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: PLN: 89 1140 2004 0000 3102 8154 6838 lub EUR: PL91 1140 2004 0000 3512 2136 7093 (MBank.) W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
- W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem zobowiązany jest on do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
- Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
- Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
- Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
- czas kompletowania Produktów wynosi do 2 dni roboczych,
- dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
- Dostawa Produktów następuje wyłącznie w dni robocze, tj. z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt.
- Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
REKLAMACJA PRODUKTU
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, gdy sprzedany Produkt ma wadę wynikają z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym z ustawy o prawach konsumenta. W przypadku umów zawartych do 31.12.2022 r. podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta wynikają z Kodeksu Cywilnego. W przypadku umów zawartych dnia 1.01.2023 r. zastosowanie mają zasady opisane w niniejszym Regulaminie.
- W razie braku zgodności towaru z umową konsumentowi przysługują uprawnienia określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o prawach konsumenta. Sprzedawca niniejszym informuje o przewidzianej przez prawo odpowiedzialności przedsiębiorcy za zgodność świadczenia z umową. Konsument ma prawo skorzystać z gwarancji, o ile została udzielona. Konsument przyjmuje do wiadomości, że w przypadku, gdy towar jest sprzedawany jako posiadający wadę, jest ona opisana w treści karty produktu.
- Towar jest zgodny z umową, gdy zgodne z umową pozostają jego opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność I funkcjonalność, a w przypadku towarów z elementami cyfrowymi także kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji, a także przydatność do szczególnego celu, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
- Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
- Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
- Konsument udostępnia Sprzedawcy towar w celu jego naprawy lub wymiany, który Sprzedawca odbiera od Konsumenta. Sprzedawca ponosi koszty odbioru towaru.
- Konsument nie ponosi kosztów zwykłego korzystania z towaru, który następnie został wymieniony.
- Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
- Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
- Konsument nie może odstąpić od umowy, jeśli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
- Sprzedawca zachęca do składania reklamacji za pomocą formularza reklamacji (załącznik nr 1) i przesłania go na adres mailowy Sprzedawcy kontakt@gymtime.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy F: TomJack Sp. Z o.o., ul. Parkowa 7a/1, 63-004 Gowarzewo. Wykorzystanie formularza jest nieobowiązkowe.
- Sprzedawca zachęca do precyzyjnego składania reklamacji, w tym opisywania towaru, daty zakupu, danych Klienta, rodzaju wady, daty jej powstania i żądanego sposobu naprawienia szkody w celu szybkiego i sprawnego rozpatrzenia reklamacji. W razie potrzeby Sprzedawca zachęca do uprzedniego kontaktu telefonicznego lub mailowego.
- Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację Konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest równoznaczne z jej uznaniem.
- W razie skorzystania przez Konsumenta z prawa obniżenia ceny, Sprzedawca zwróci Konsumentowi należne kwoty nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny.
- W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca Sprzedawcy towar na jego koszt, Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego nadesłania, w zależności od tego które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument, który zawarł Umowę Sprzedaży może od odstąpić od tej umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie. W celu zachowania terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed upływem 14-dniowego terminu.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć np. drogą mailową na adres kontakt@gymtime.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy : TomJack Sp. Z o.o., ul. Parkowa 7a/1, 63-004 Gowarzewo. Oświadczenie może zostać złożone przy wykorzystaniu formularza odstąpienia od umowy udostępnianego przez Sprzedawcę (załącznik nr 2), ale jego użycie nie jest obowiązkowe.
- W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: :TomJack Sp. Z o.o., ul. Parkowa 7a/1, 63-004 Gowarzewo.
- Po otrzymaniu oświadczenia Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane kwoty, w tym koszty dostarczenia Towaru (w wysokości nieprzekraczającej najtańszego sposób dostarczenia Towaru oferowany przez Sprzedawcę). Sprzedawca zwróci Konsumentowi należne kwoty w terminie 14 dni od odebrania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
- Sprzedawca może wstrzymać się z wypłatą kwot należnych Konsumentowi do czasu otrzymania Towaru zwracanego przez Konsumenta lub otrzymania dowodu jego odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Sprzedawca dokona zwrotu kosztów przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- W wskazanych w ustawie o prawach konsumenta przypadkach Konsumentowi nie będzie przysługiwać prawo odstąpienia od umowy. W związku z tym Sprzedawca zachęca Konsumentów do uważnego dokonywania zakupów i zapoznania się z zasadami dotyczącymi zasad odstąpienia od umowy. Niektóre z oferowanych przez Sprzedawcę produktów nie znajdują się w jego stałej ofercie, a są produkowane dopiero po złożeniu przez Konsumenta zamówienia według specyfikacji konsumenta. Taka sytuacja ma zastosowanie w szczególności, gdy Konsument ma możliwość wyboru wśród wielu wariantów wymiarów Produktów i dotyczy drzwiczek rewizyjnych MAXI oraz lin jutowych i propylenowych.
- Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu m.in. do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia poprawnego działania Sklepu, zgodnie z aktualnymi standardami technicznymi. Wszelkie nieprawidłowości w działaniu Sklepu będą usuwane w rozsądnym czasie.
- Klient składając reklamację dotyczącą funkcjonowanie systemu, powinien podać swoje dane identyfikacyjne, adres do korespondencji oraz możliwie precyzyjny opis nieprawidłowości, w tym datę i sposób jej wystąpienia.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację Klienta w terminie 14 dni od jej odebrania.
- Sprzedawca może umożliwić Klientowi dołączenie do newslettera i zawarcie umowy o dostarczanie treści cyfrowych w postaci newslettera.
- Treści dostępne na stronie, w tym treści zawarte w newsletterze, są chronione na podstawie powszechnie obowiązującego prawa, w tym praw autorskich, praw własności przemysłowej, praw handlowych, prawa do firmy, zasad uczciwej konkurencji, dóbr osobistych.
- Zabronione jest przesyłanie treści bezprawnych za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
- Konsument może odstąpić od umowy o dostarczanie treści cyfrowych w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podawania przyczyny, przekazując informację Sprzedawcy. Niezależnie od tego, użytkownik może w każdej chwili złożyć oświadczenie o rezygnacji z otrzymywania newslettera.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności świadczenia z umową wobec konsumenta na zasadach określonych w ustawie o prawach konsumenta oraz w regulaminie Sprzedawcy.
- Informacje na temat przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności Sprzedawcy.
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 9 Regulaminu przez Sprzedawcę jest nieodpłatne.
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Sprzedawcę.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawcę:
- komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- zainstalowanie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
OPINIE
Opinie prezentowane w stopce strony pochodzą z serwisu Allegro.pl i zostały wystawione i zweryfikowane zgodnie z polityką Allegro.pl. Sprzedawca nie poddawał opinii oddzielnej weryfikacji.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Sprzedawca udostępnia archiwalne wersje regulaminu, które dostępne są pod linkami poniżej.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Konsumentem (Klientem) zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
- Klient posiadający status Konsumenta ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń takich jak:
- stały polubowny sąd konsumencki, w którym składać można wnioski o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
- powiatowy lub miejski rzecznik praw konsumenta lub organizacje społeczne, których statutowe zadania to ochrona praw konsumentów,
- wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej, do którego można zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w celu polubownego zakończenia sporu.
- Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsument może skorzystać z pozasądowego rozstrzygnięcia sporu z przedsiębiorcą, powstałym na tle internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
ZAŁĄCZNIK NR 1
DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO
Miejscowość, data
Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Nr. Zamówienia
Do:
TomJack Sp. Z o.o.
ul. Parkowa 7a/1
63-004 Gowarzewo
FORMULARZ REKLAMACJI PRODUKTU
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………. towar jest niezgodny z umową (wadliwy). Wada polega na ………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………
Numer zamówienia (dostępny po zalogowaniu lub w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie) ……………………………………………………………………………………………………
Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. . Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:
- żądam nieodpłatnej naprawy towaru
- żądam wymiany towaru na nowy
- składam oświadczenie o obniżeniu ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł,
- składam oświadczenie o odstąpieniu od umowy
proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………………………………………………………………………………………………….
/przekazem pocztowym na mój adres ……………………………………………………….
…………………………………………….
podpis konsumenta
ZAŁĄCZNIK NR 2
DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO
Miejscowość, data
Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Nr. Zamówienia
Do
TomJack Sp. Z o.o.
ul. Parkowa 7a/1
63-004 Gowarzewo
NIP: 7773389506
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy nr ……………….., zawartej dnia ……………….. dotyczącej zakupu towaru ……………………………………………
Proszę o zwrot środków na nr rachunku bankowego:
…………………………………………………………………………………………………
WAŻNE! Każdy Klient zgodnie z art. 34 ustawy o prawach konsumenta jeżeli posiada status Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
…………………………………………….
podpis konsumenta